19. juli 2012

Flere prosjekt på en gang


Kjøkkenklutene er blitt en populær gave.
Dette er kjekt håndarbeide å ta med i veska og ta fram ved ledige stunder.

Neste kjøkkenklut er snart ferdig.
Og jeg kjøpte flere nøster av Blend Bamboo fra Hjretegarn sist jeg var i Trondheim.
Dette er garn som passer godt til kjøkkekluter, i 70% Bambus og 30% Bomull.
Skal viss være bakteriehemmende og tørker raskt.
Perfekt til mitt kjøkken ♥


Dette nøstet fra Nøstebarna kjøpte jeg på forrige bytur. Dette skal bli et sjal, når rundpinne nr 6 blir ledig.

Genser til meg selv, etter mønster fra Pickles.no
Denne ser jeg fram til å ta på.
Om det blir en kosegenser eller den blir fin å ha på jobben til høsten vites ikke ennå ♥

Sokker etter mønster fra Bitta Mikkelborg, fra raverly.com i et ALT FOR TYNNT garn.
Disse ankelsokkene blir riktig så fine, men denne gangen hadde jeg valgt alt for tynt garn.
Blir aldri ferdig. Neste par skal strikkes i STERK fra Du store alpakka. Det er et perfekt sokkegarn.
Så får det bare være at det blir litt tykke sommersokker.
I dette sommerværet som vi har her på Nordmøre så trenger vi tykke sokker!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar